tempus vita est

Odjel korisničke podrške

Odjel Korisničke podrške MCS Grupe pruža podršku korisnicima raznim kanalima komunikacije, putem telefona, e-mail –a, fax pošte ili putem upitnik-forme „Vi pitate, mi odgovaramo“  kojom Korisnici direktno iz programa pristupaju agentu Korisničke podrške na način da svoj upit/prijedlog šalju pismenim putem te na isti dobivaju odgovor. Kako bi se vrijeme čekanja na odgovor Korisniku smanjio na minimum, odnosno gotovo uklonio, nastojimo samu raspodjelu preusmjerenih upita organizirati kroz prioritiziranje, kategorizaciju upita i vrijeme upita, gdje pod kategorizacijom upita podrazumijevamo činjenicu da su neki od upita klasificirani kao vrlo kvalitetni prijedlozi za unapređenje programa (no ne i problem u redu) te se na taj način razlikuju od ostalih. Odjel kontinuirano i savjesno brine o konstanti rasta zadovoljstva korisnika

Odjeli:

  1. Odjel korisničke podrške
  2. Odjel razvoja i održavanja
  3. Odjel prodaje i marketinga
  4. Odjel tehničke podrške
  5. Odjel općih poslova
  6. Menadžment tvrtke

Kontakt

MCS Grupa d.o.o.
Zagrebačka cesta 126,
10000 Zagreb, Hrvatska

Tel: + 385 1 3040-200
Fax: + 385 1 3040-205

E-mail: info@mcs.hr
Lokacija: Kako do nas? (karta)

Newsletter prijava

Val informatizacije zdravstvenih djelatnosti nastavlja se i širi te sve više dolazi do izražaja važnost elektroničke povezanosti sa...

Prijavi se

Pratite nas